×
Hoe het werkt Prijzen Help

Hoe het werkt

1. Vul je postcode in
1. Enter your postcode

Vind huishoudelijke hulpen bij jou in de buurt door je postcode in te vullen

Enter your postcode to find cleaners available in your area

2. Kies je datum en tijd
2. Choose your preferred date

Kies de gewenste frequentie, duur, datum en tijd van je schoonmaak.

Select the preferred date, time and frequency of your clean

3. Selecteer hulpen die bij jou passen
3. Select the cleaners that suit your preferences

Je kan de profielen van de hulpen vergelijken en kiezen wat bij jou past

Compare cleaner profiles, prices and select who will receive your request

4. Verstuur je verzoeken
4. Send your booking request

De eerste hulp die accepteert komt bij jou schoonmaken

The first cleaner that accept the request will clean your home

Bij meer dan

100.000

huishoudens schoongemaakt

Meer dan

90%

heeft een regelmatige afspraak

Beoordeling van

4,7/5

sterren

In meer dan

50

steden beschikbaar

Jouw voordelen

Helpling’s marktplaats is transparant

Alle huishoudelijke hulpen op ons platform hebben een persoonlijke profiel waarmee zij zichzelf presenteren. In dit openbare profiel kun je beoordelingen van andere klanten bekijken en het uurtarief van de hulp zien. Daarnaast kunnen hulpen een foto, persoonlijke tekst, Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en referenties van eerdere klanten of werkgevers toevoegen. Hulpen bepalen hun eigen uurtarief, maar houden rekening met een minimum van €14,60.

Beheer je afspraken eenvoudig

Log in op de website of download de app voor een overzicht van je afspraken. Wanneer je een afspraak wilt toevoegen, verzetten of annuleren kun je dit eenvoudig zelf regelen. Via jouw account kun je ook contact opnemen met je huishoudelijke hulp. Er is onder andere een berichtenfunctie waarin je gemakkelijk berichten kan sturen die alleen zichtbaar zijn voor jou en de huishoudelijke hulp die jouw boekingsverzoeken heeft geaccepteerd.

Behulpzame klantenservice

Kom je ergens niet uit? Dan kun je terecht bij onze klantenservice. Wanneer je vaste hulp niet kan komen, gaan wij voor je op zoek naar een vervangende hulp. Zo hoef je geen schoonmaak te missen. De klantenservice biedt graag ondersteuning dus aarzel niet om contact met ons op te nemen als je een vraag of verzoek hebt. De klantenservice is telefonisch te bereiken op 085-8888338 van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur.

Huishoudelijke hulp gezocht in Hilversum? Regel via Helpling!

Schoonmaakhulp nodig? Via Helpling zo gevonden!

Hoe groot of klein ze ook zijn, huishoudelijke klusjes zijn gewoon vervelend. Heb je het druk? Ben je fysiek niet in staat om schoon te maken? Of heb je er gewoon geen zin in? Helpling biedt de ideale oplossing! Via dit platform boek je heel eenvoudig een huishoudelijke hulp uit Hilversum die jou kan helpen met het huishouden. Binnen een minuut kun je een huishoudelijke hulp uit Hilversum hebben gevonden die matcht met jouw locatie, budget en wensen.

Helpling is dé marktplaats voor het boeken van een schoonmaakhulp uit Hilversum. Via het platform matchen we particuliere schoonmakers met huishoudens die op zoek zijn naar hulp in de huishouding. Wanneer huishoudelijke hulpen zich bij Helpling aanmelden, testen wij ze op ervaring en schoonmaakkennis, omdat we het belangrijk vinden dat er een ervaren en gemotiveerde schoonmaker uit Hilversum bij je thuis komt. Daarnaast maken we ook gebruik van een beoordelingssysteem, zodat je precies kan zien hoe voorgaande klanten de schoonmaak(hulp) hebben ervaren. Op het persoonlijke profiel van de schoonmaakster kun je de beoordeling checken en daar zie je ook of hij of zij in het bezit is van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).

Het takenpakket van jouw hulp

Wie, wat, waar en wanneer? Jij betaalt dus jij bepaalt. Je kiest zelf een schoonmaakhulp uit een ruim aanbod van schoonmakers in Hilversum en je boekt hem of haar op het moment dat jou het beste uitkomt. Daarnaast beslis jij ook zelf welke huishoudelijke klusjes de schoonmaakster voor jou doet. De huishoudelijke hulp uit Hilversum zijn van alle markten thuis en kunnen van alles voor je betekenen op het gebied van schoonmaken. Als je voor een vaste schoonmaakhulp, weet de hulp precies wat jij belangrijk vindt. Loop tijdens de eerste afspraak samen een rondje door het huis en laat de schoonmaker zien wat hij of zij precies voor jou kan doen en wat voor jou prioriteit heeft. Als je een keer speciale wensen hebt, zoals het poetsen van de oven of het lappen van de ramen, kun je dit met je hulp bespreken. De huishoudelijke hulpen in Hilversum zijn erg flexibel en het is meestal geen probleem als je eens een extra klusje hebt of als je wilt dat hij of zij iets langer blijft.

Jouw ideale schoonmaakplan

Het boeken van een schoonmaakhulp in Hilversum is heel eenvoudig via Helpling Op basis van je agenda, budget en wensen vind je de beschikbare hulpen uit de buurt. Wanneer je voor een wekelijkse of tweewekelijkse schoonmaak gaat, komt iedere keer dezelfde hulp bij je langs. Dat is handig, want dan weet de hulp precies wat jij belangrijk vindt in huis. Helpling eenmalig uitproberen is ook mogelijk. Ben je niet tevreden of wil je om een andere reden wisselen van huishoudelijke hulp? Dat kan altijd! Heb je hulp nodig bij het vinden van een passende hulp? De collega's van onze klantenservice helpen je daar graag bij. In je persoonlijke account vind je alle afspraken terug. Helpling is vrijblijvend dus je kunt altijd afspraken wijzigen, verzetten of annuleren.

Boek je hulp eenvoudig online

In slechts een paar stappen zoek én boek je online een huishoudelijke hulp uit Hilversum:

  • Check met behulp van je postcode welke hulpen in Hilversum beschikbaar zijn
  • Beslis of je voor een eenmalige of vaste boeking gaat
  • Bekijk de beschikbare schoonmakers en vergelijk profielen
  • Selecteer je favoriete hulp(en) en rond je boeking af
  • Betaal veilig en gemakkelijk online nadat de schoonmaker is langsgeweest

Heb je nog vragen over Helpling of over de schoonmakers uit Hilversum? Neem contact op met de medewerkers van onze klantenservice. Zij zijn van maandag tot en met zaterdag bereikbaar via de telefoon 085-8888338 of via de mail [email protected]

FAQs

Wat is Helpling?

Helpling is een online marktplaats waarop huishoudelijke hulpen en huishoudens elkaar kunnen vinden. We zijn actief in 10 verschillende landen. Dat maakt ons de grootste online marktplaats voor huishoudelijke hulp diensten van Europa. Helpling is geen schoonmaakbedrijf, maar een platform dat particuliere schoonmakers koppelt aan huishoudens. Via ons platform boek je in slechts een aantal klikken een huishoudelijke hulp bij jou in de buurt. Voor schoonmakers is het makkelijker dan ooit om een vaste klantenkring op te bouwen. Alle hulpen hebben een profiel met klantenbeoordelingen, ervaring en de prijs die zij vragen. Het prikbord met briefjes in de supermarkt is niet meer nodig, vanaf nu vind je op basis van de duizenden beoordelingen eenvoudig de beste particuliere huishoudelijke hulp.

Hoe gaat de eerste schoonmaak?

Geen huis is hetzelfde en alle klanten zijn verschillend. Als jouw schoonmaker voor het eerst langskomt is het goed om even met elkaar af te stemmen. Alle hulpen hebben ervaring, maar zo kunnen zij beter naar jouw wens te werk gaan. Loop bij het eerste bezoek samen een rondje door het huis en geef aan wat je belangrijk vindt. Leg hierbij ook uit waar alle schoonmaakmiddelen en apparaten te vinden zijn. Heb je speciale voorkeuren of zijn er plekjes die extra aandacht nodig hebben? Bespreek deze voor de schoonmaak even met de hulp.

Wie zijn de huishoudelijke hulpen op het platform?

De huishoudelijke hulpen die werken via ons platform hebben uiteenlopende achtergronden. Een groot gedeelte heeft gewerkt in de thuiszorg of schoonmaaksector, anderen hebben hun ervaring opgedaan bij het runnen van hun gezin. Alle huishoudelijke hulpen hebben een uitgebreid screeningsproces doorlopen. Daarnaast moet iedere huishoudelijke hulp een kopie van een legitimatiebewijs opsturen. Een groot deel van de huishoudelijke hulpen is in het bezit van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). Dit is aangegeven in het openbare profiel van iedere huishoudelijke hulp. De beoordeling van klanten is ook belangrijk, alle hulpen hebben een eigen profiel waarop je reviews kunt lezen. Hulpen die werken via Helpling hebben een gemiddelde beoordeling 4,8/5 sterren.

Kan ik van huishoudelijke hulp wisselen?

Dat kan! Als je een wekelijkse of tweewekelijkse boeking maakt dan zorgen wij er in principe voor dat je altijd dezelfde, vaste huishoudelijke hulp krijgt. Mocht je willen wisselen van huishoudelijke dan kun je dit aanvragen via jouw Helpling-account. Wij nemen in dat geval contact met je op om je wensen te bespreken en zullen je voorstellen aan een nieuwe huishoudelijke hulp.

Wat kost een schoonmaak via Helpling?

De huishoudelijke hulpen op het platform bepalen zelf hun eigen uurtarief voor regelmatige boekingen en eenmalige boekingen. Deze prijs hangt vaak samen met de gemiddelde prijs in hun regio, de opgedane ervaring en het feit of zij bereid zijn om speciale klusjes in huis uit te voeren. Denk bijvoorbeeld aan strijken, ramen lappen of het doen van de was.

Boek nu jouw vertrouwde huishoudelijke hulp in Hilversum