Contactloze schoonmaak: Actuele richtlijnen COVID-19
x

Wist je dat? Het heerlijke strand van Bloemendaal heeft een lengte van wel 4,3 km, een mooie wandeling!

×
Hoe het werkt Prijzen Help

Hoe het werkt

1. Vul je postcode in
1. Enter your postcode

Vul je postcode in en vind huishoudelijke hulpen bij jou in de buurt.

Enter your postcode to find cleaners available in your area.

2. Kies je datum en tijd
2. Choose your preferred date

Geef je wensen omtrent de schoonmaak door: frequentie, duur, datum en tijd.

Select the preferred date, time and frequency of your clean.

3. Selecteer de hulpen die bij jou passen
3. Select the cleaners that suit your preferences

Vergelijk de profielen van de huishoudelijke hulpen en kies wie er bij jouw wensen aansluit.

Compare cleaner profiles, prices and select who suits your preferences and will receive your request.

4. Verstuur je verzoeken
4. Send your booking request

Zet je verzoeken uit. De eerste huishoudelijke hulp die je boeking accepteert komt bij jou schoonmaken!

The first cleaner that accept the request will clean your home

Bij meer dan

100.000

huishoudens schoongemaakt

Meer dan

90%

heeft een regelmatige afspraak

Beoordeling van

4,7/5

sterren

In meer dan

50

steden beschikbaar

Jouw voordelen

Helpling’s marktplaats is transparant

De huishoudelijke hulpen op ons platform hebben een persoonlijk profiel waarin zij zichzelf presenteren. In dit openbare profiel kun je beoordelingen van andere huishoudens belijken en het uurtarief van de huishoudelijke hulpen zien. Daarnaast kunnen hulpen in hun profiel een foto, persoonlijke tekst, Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en referenties van eerdere werkgevers of huishoudens toevoegen. Hulpen bepalen hun eigen uurtarief, maar houden rekening met een minimum van €14,75

Beheer je afspraken eenvoudig

Log in op de website of download de app voor een overzicht van je afspraken. Wanneer je een afspraak wilt toevoegen, verzetten of annuleren kun je dit eenvoudig zelf regelen. Via jouw account kun je ook contact opnemen met je huishoudelijke hulp. Er is onder andere een berichtenfunctie waarin je gemakkelijk berichten kan sturen die alleen zichtbaar zijn voor jou en de huishoudelijke hulp die jouw boekingsverzoeken heeft geaccepteerd.

Behulpzame klantenservice

Kom je ergens niet uit? Dan kun je terecht bij onze klantenservice. Wanneer je vaste hulp niet kan komen, gaan wij voor je op zoek naar een vervangende hulp. Zo hoef je geen schoonmaak te missen. De klantenservice biedt graag ondersteuning dus aarzel niet om contact met ons op te nemen als je een vraag of verzoek hebt. Je kunt de klantenservice bereiken via [email protected] of via 085 8888 338 van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur. Op zaterdag van 08.00 tot 16:30 uur.

Zoek je een huishoudelijke hulp in Bloemendaal? Bij Helpling zit je goed!

Helpling koppelt huishoudelijke hulpen aan partculiere huishoudens

Helpling is een online platform waarbij vraag naar en aanbod van huishoudelijke hulp op een makkelijke manier samenkomen. We zijn geen schoonmaakbedrijf, maar we bemiddelen tussen particuliere huishoudens en huishoudelijke hulpen. Helpling is er om te helpen.

Een vaste huishoudelijke hulp in Bloemendaal

Altijd thuis komen in een schoon huis. Heb je een druk bestaan met een overvolle agenda? Heb je daarom vaak geen tijd om het huis schoon te maken? Of ben je door omstandigheden niet in staat om je huis zelf schoon te maken? Zo is er vaak een reden waarom je niet aan schoonmaken toekomt. Kies daarom voor een wekelijkse of tweewekelijkse schoonmaak via Helpling. Zo vind je eenvoudig een huishoudelijke hulp bij jou in de buurt die aan jouw schoonmaak wensen voldoet. Mochten jouw wensen in de loop der tijd veranderen, bespreek dit dan met je huishoudelijke hulp of vergelijk hulpen op het platform.

Altijd opzegbaar

Bij het boeken van een wekelijkse of tweewekelijkse schoonmaak ben je altijd verzekerd van een schoon huis. Jouw vaste huishoudelijke hulp weet precies wat hij of zij moet doen en wat jij belangrijk vind, dat is wel zo fijn. Als je Helpling een keer wilt proberen of eenmalig gebruik wilt maken van het platform voor bijvoorbeeld een grote schoonmaak is een eenmalige boeking een uitkomst. Helpling is helemaal vrijblijvend dus je kunt altijd afspraken toevoegen, verzetten of annuleren. Wil je wisselen van huishoudelijke hulp? Dat kan! Onze collega's van de klantenservice helpen je graag bij het vinden van een passende hulp.

FAQs

Wat is Helpling?

Helpling is een online marktplaats waarbij huishoudelijke hulpen en huishoudens aan elkaar worden gekoppeld. We zijn actief in 10 verschillende landen en dat maakt ons de grootste online marktplaats voor schoonmaakdiensten van Europa. Helpling is geen schoonmaakbedrijf, maar een online platform waar huishoudelijke hulpen en huishoudens elkaar kunnen vinden. Via ons platform boek je in een aantal klikken een hulp bij jou in de buurt. Voor huishoudelijke hulpen is het makkelijker dan ooit om een vaste klantenkring op te bouwen. Alle hulpen hebben een profiel met klantenbeoordelingen, ervaring en de prijs die zij vragen.

Wie zijn de huishoudelijke hulpen werkzaam via het platform?

De huishoudelijke hulpen die werken via ons platform hebben uiteenlopende achtergronden. Een groot gedeelte heeft gewerkt in de thuiszorg of schoonmaaksector, anderen hebben hun ervaring opgedaan bij het runnen van hun gezin. Iedere huishoudelijke hulp wordt gecontroleerd op zijn of haar identiteitsbewijs. Een groot deel van de hulpen is in het bezit van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). Dit is aangegeven in het openbare profiel van iedere huishoudelijke hulp. De beoordeling van huishoudens waarbij is schoon gemaakt is belangrijk, alle huishoudelijke hulpen hebben een eigen profiel waarop je reviews kunt lezen. De hulpen die werken via Helpling hebben een gemiddelde beoordeling 4,8/5 sterren.

Hoe gaat de eerste schoonmaak?

Geen huishouden is hetzelfde. Als jouw huishoudelijke hulp voor het eerst langskomt, is het goed om met elkaar af te stemmen wat er moet gebeuren en wat belangrijk is. De huishoudelijke hulpen hebben ervaring, maar afstemmen wat er moet gebeuren is wel zo handig. Loop bij het eerste bezoek samen een rondje door het huis en geef aan wat je belangrijk vindt. Leg hierbij ook uit waar alle schoonmaakmiddelen en apparaten te vinden zijn. Heb je speciale voorkeuren of zijn er plekjes die extra aandacht nodig hebben? Bespreek deze voor de schoonmaak even met de hulp.

Moet ik thuis zijn voor de eerste schoonmaak?

Het is verstandig om de eerste schoonmaakbeurt van je boeking thuis te zijn om je huishoudelijke hulp wegwijs te maken in huis. Sommige huishoudens kiezen ervoor om hun hulp een reservesleutel te geven, maar deze beslissing is gebaseerd op individuele voorkeuren. Houd er rekening mee dat Helpling geen deel uitmaakt van het sleutel afhandelingsproces.

Wie verzorgt de schoonmaak benodigdheden?
Het huishouden zorgt voor de schoonmaakmiddelen en benodigdheden.

Kan ik van huishoudelijke hulp wisselen?
Dat kan! Als je een wekelijkse of tweewekelijkse boeking maakt dan zorgen we er in principe voor dat je altijd dezelfde, vaste huishoudelijke hulp krijgt. Mocht je willen wisselen van huishoudelijke hulp dan kun je zelf een selectie maken en profielen van de verschillende hulpen op het platform vergelijken

Hoe loopt de betaling?
De betaling verloopt automatisch. Wanneer je voor de eerste keer een boeking maakt, vul je meteen je betaalgegevens in. Hierbij geef je Helpling toestemming tot een doorlopende incassomachtiging. Hierna kunnen de hulpen na de schoonmaak een factuur sturen. Ook kunnen de hulpen eventuele aanpassingen doorgeven, bijvoorbeeld als een schoonmaak meer of minder tijd in beslag heeft genomen. Ook dit wordt dan automatisch door jou betaald, de factuur is te zien in jouw account.

Mijn betaling is mislukt, kan ik het zelf overmaken of contant betalen?
Nee, dit kun je niet zelf doen. Omdat je ook een gebruikersvergoeding betaalt aan Helpling dienen alle betalingen via het online betaalsysteem te verlopen. Helpling werkt samen met de betaalprovider Stripe, zij beheren alle betalingen namens ons.

Zijn de huishoudelijke hulpen verzekerd?
Bij schade zijn de huishoudelijke hulpen via Helpling verzekerd. Tot 350 euro is dit voor eigen risico, boven dit bedrag tot een maximum van €5.000.000 is dit verzekerd door een externe verzekeraar. Als huishouden en dus opdrachtgever hoor je te zorgen voor een veilige werkomgeving, je bent niet automatisch verzekerd voor eventueel letsel. Hierover kun je meer informatie opvragen bij je eigen verzekeraar. Wil je meer informatie vanuit Helpling, neem dan contact op met de klantenservice.

Mijn hulp zegt af / is ziek, wat nu?
Het is belangrijk dat de afspraak in het systeem wordt geannuleerd, dit kun jij doen of de huishoudelijk hulp maar wij kunnen dit ook voor je doen. Neem contact op met de klantenservice om te vragen of zij op korte termijn vervaning kunnen regelen, hou er wel rekening mee dat dit niet altijd lukt voor dezelfde dag.

De hulp is niet op komen dagen, wat nu?
Het is jammer dat de huishoudelijke hulp niet is komen opdagen. Meld dit via de telefoon of per mail bij de klantenservice, zij nemen contact op met de hulp om te achterhalen wat de reden van niet komen opdagen is. De klantenservice zal dit terugkoppelen aan je, wil je graag een vervangende huishoudelijke hulp of geef je de hulp nog een kans dan regelt de klantenservice dit voor je.

Boek nu de huishoudelijke hulp in Bloemendaal die bij jou past