Contactloze schoonmaak: Actuele richtlijnen COVID-19
×
Hoe het werkt Prijzen Help
x

Vind nu de schoonmaker voor jouw camper

1.
Vul je postcode in

Vind schoonmaakhulpen bij jou in de buurt door je postcode in te vullen

2.
Plan je afspraak

Kies de gewenste frequentie, duur, datum en tijd van je schoonmaak.

3.
Vergelijk schoonmaakhulpen

Vergelijk profielen en prijzen van de beschikbare hulpen en bevestig je aanvraag.

Hoe het werkt

1. Vul je postcode in
1. Enter your postcode

Vul je postcode in en vind schoonmakers bij jou in de buurt.

Enter your postcode to find cleaners available in your area.

2. Kies je datum en tijd
2. Choose your preferred date

Geef je wensen omtrent de schoonmaak door: frequentie, duur, datum en tijd.

Select the preferred date, time and frequency of your clean.

3. Selecteer de schoonmakers die bij jou passen
3. Select the cleaners that suit your preferences

Vergelijk de profielen van de schoonmakers en kies wie er bij jouw wensen aansluit.

Compare cleaner profiles, prices and select who suits your preferences and will receive your request.

4. Verstuur je verzoeken
4. Send your booking request

Zet je verzoeken uit. De eerste schoonmaker die je boeking accepteert komt bij jou schoonmaken!

The first cleaner that accept the request will clean your home

Bij meer dan

100.000

huishoudens schoongemaakt

Meer dan

90%

heeft een regelmatige afspraak

Beoordeling van

4,7/5

sterren

In meer dan

50

steden beschikbaar

Een schone camper

Op vakantie met de camper in eigen land is tijdens de COVID-19 pandemie de perfecte uitkomst, elke camper verdient een schone start! Hoe zorg je er nu voor dat de camper goed gereinigd en hygiënisch is voor de volgende huurder? Via Helpling vind je eenvoudig een schoonmaker voor het reinigen van de camper, hygiëne is nu belangrijker dan ooit. Helpling is een online platform dat schoonmakers koppelt aan particulieren die op zoek zijn naar hulp bij het schoonmaken. Alle zaken rondom je schoonmaakhulp regel je eenvoudig via je persoonlijke account. Zo kun je kiezen voor een eenmalige of een terugkerende schoonmaker en kun je ook het aantal uren per keer bepalen. Het is dus geen probleem als er een keer een uurtje meer of minder nodig is. Daarnaast kun je rekenen op volledige flexibiliteit van alle schoonmakers zodat de camper wordt gereinigd zoals je dat graag wilt. Nu de contactloze schoonmaak is geïntroduceerd wordt het contact nog beperkter. Hulpen kunnen persoonlijke beschermingsmiddelen dragen tijdens de schoonmaak en hebben de gelegenheid om een webinar te volgen over schoonmaken en extra hygiënische maatregelen tijdens de COVID-19 pandemie. In de publieke profielen van hulpen kun je zien of de hulpen een mondkapje en/of handschoenen dragen. Daarnaast staat aangegeven of de hulp het COVID-19 webinar heeft gevolgd.

Hoe ziet de schoonmaak van jouw camper eruit?

Geen enkele camper is hetzelfde. Je bepaalt daarom zelf hoe de schoonmaker zijn of haar tijd bij het reinigen van jouw camper indeelt. Is het bijvoorbeeld tijd voor een diepere reiniging, dan kun je dat bespreken met je schoonmaker en erop rekenen dat daar extra aandacht aan wordt besteed. Een schoonmaak is heel persoonlijk; iedereen vindt iets anders belangrijk. Daarom is het verstandig om tijdens de eerste schoonmaak door te spreken wat voor jouw prioriteit heeft. Mocht je daarna andere wensen hebben kun je dat altijd eenvoudig via de online chatfunctie of bij aankomst van je hulp aangeven. Denk bijvoorbeeld aan ramen lappen, dweilen of het grondig poetsen van het gasfornuis. Kortom, de hulpen die werken via Helpling zijn volkomen flexibel en maken je camper schoon op de manier waarop je dat wenst.

Hoe vind ik een schoonmaker via Helpling?

Het vinden van een schoonmaker kan een behoorlijke uitdaging zijn. Hoe weet je zeker dat de schoonmaker die je kiest, aansluit bij jouw wensen? Bij Helpling kies je zelf wie jouw camper komt schoonmaken. Aan de hand van je postcode zie je welke schoonmakers er in jouw buurt beschikbaar zijn. Voordat je een hulp kiest, kun je de verschillende profielen bekijken en vergelijken. In het persoonlijke profiel van elke schoonmaker is te zien hoe ervaren hij of zij is en hoe de schoonmaker beoordeeld is door verschillende huishoudens. Klanten kunnen namelijk na iedere schoonmaak een review achterlaten. In het profiel van de schoonmaker is te zien of ze een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) in bezit hebben. Met je persoonlijke Helpling-account kun je alle zaken rondom de schoonmaak van jouw camper eenvoudig online regelen. Via de site of de app kun je gemakkelijk afspraken inplannen en verzetten, met de chatfunctie is het mogelijk om contact op te nemen met jouw schoonmaker. De betaling is eenvoudig en veilig online geregeld, pas nadat de schoonmaak heeft plaatsgevonden. Om de kwaliteit van het platform hoog en transparant te houden, vragen we je na de schoonmaak een beoordeling te plaatsen.

Een eenmalig boeking

Wil je er altijd verzekerd van zijn dat jouw camper hygiënisch is voor elke huurder? Maak dan eenvoudig schoonmaak boekingen via Helpling en plan eenmalige afspraken in voor het reinigen van jouw camper wanneer jij dat wilt! Bij Helpling zit je nergens aan vast: afspraken verzetten of annuleren is altijd mogelijk. Geef de schoonmaak van jouw camper uit handen en ontvang €5 korting welkomstkorting op de eerste boeking!

                         

Altijd een schone camper!

We zijn nu actief in 10 landen en alleen al in Nederland hebben inmiddels meer dan 100.000 huishoudens via Helpling een schoonmaker gevonden. Dit hebben we bereikt door onze transparante communicatie en het vertrouwen van klanten én schoonmakers. Als marktplaats is het voor ons belangrijk dat beide kanten - camper eigenaren en hulpen - zich op hun gemak voelen en elkaar kunnen vertrouwen.

FAQs

Wat is Helpling?

Helpling is een online marktplaats waarbij huishoudelijke hulpen en huishoudens aan elkaar worden gekoppeld. We zijn actief in 10 verschillende landen en dat maakt ons de grootste online marktplaats voor schoonmaakdiensten van Europa. Helpling is geen schoonmaakbedrijf, maar een online platform waar huishoudelijke hulpen en huishoudens elkaar kunnen vinden. Via ons platform boek je in een aantal klikken een hulp bij jou in de buurt. Voor huishoudelijke hulpen is het makkelijker dan ooit om een vaste klantenkring op te bouwen. Alle hulpen hebben een profiel met klantenbeoordelingen, ervaring en de prijs die zij vragen.

Wie zijn de huishoudelijke hulpen werkzaam via het platform?

De huishoudelijke hulpen die werken via ons platform hebben uiteenlopende achtergronden. Een groot gedeelte heeft gewerkt in de thuiszorg of schoonmaaksector, anderen hebben hun ervaring opgedaan bij het runnen van hun gezin. Iedere huishoudelijke hulp wordt gecontroleerd op zijn of haar identiteitsbewijs. Een groot deel van de hulpen is in het bezit van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). Dit is aangegeven in het openbare profiel van iedere huishoudelijke hulp. De beoordeling van huishoudens waarbij is schoon gemaakt is belangrijk, alle huishoudelijke hulpen hebben een eigen profiel waarop je reviews kunt lezen. De hulpen die werken via Helpling hebben een gemiddelde beoordeling 4,8/5 sterren.

Hoe gaat de eerste schoonmaak?

Geen huishouden is hetzelfde. Als jouw huishoudelijke hulp voor het eerst langskomt, is het goed om met elkaar af te stemmen wat er moet gebeuren en wat belangrijk is. De huishoudelijke hulpen hebben ervaring, maar afstemmen wat er moet gebeuren is wel zo handig. Loop bij het eerste bezoek samen een rondje door het huis en geef aan wat je belangrijk vindt. Leg hierbij ook uit waar alle schoonmaakmiddelen en apparaten te vinden zijn. Heb je speciale voorkeuren of zijn er plekjes die extra aandacht nodig hebben? Bespreek deze voor de schoonmaak even met de hulp.

Moet ik thuis zijn voor de eerste schoonmaak?

Het is verstandig om de eerste schoonmaakbeurt van je boeking thuis te zijn om je huishoudelijke hulp wegwijs te maken in huis. Sommige huishoudens kiezen ervoor om hun hulp een reservesleutel te geven, maar deze beslissing is gebaseerd op individuele voorkeuren. Houd er rekening mee dat Helpling geen deel uitmaakt van het sleutel afhandelingsproces.

Wie verzorgt de schoonmaak benodigdheden?
Het huishouden zorgt voor de schoonmaakmiddelen en benodigdheden.

Kan ik van huishoudelijke hulp wisselen?
Dat kan! Als je een wekelijkse of tweewekelijkse boeking maakt dan zorgen we er in principe voor dat je altijd dezelfde, vaste huishoudelijke hulp krijgt. Mocht je willen wisselen van huishoudelijke hulp dan kun je zelf een selectie maken en profielen van de verschillende hulpen op het platform vergelijken

Hoe loopt de betaling?
De betaling verloopt automatisch. Wanneer je voor de eerste keer een boeking maakt, vul je meteen je betaalgegevens in. Hierbij geef je Helpling toestemming tot een doorlopende incassomachtiging. Hierna kunnen de hulpen na de schoonmaak een factuur sturen. Ook kunnen de hulpen eventuele aanpassingen doorgeven, bijvoorbeeld als een schoonmaak meer of minder tijd in beslag heeft genomen. Ook dit wordt dan automatisch door jou betaald, de factuur is te zien in jouw account.

Mijn betaling is mislukt, kan ik het zelf overmaken of contant betalen?
Nee, dit kun je niet zelf doen. Omdat je ook een gebruikersvergoeding betaalt aan Helpling dienen alle betalingen via het online betaalsysteem te verlopen. Helpling werkt samen met de betaalprovider Stripe, zij beheren alle betalingen namens ons.

Zijn de huishoudelijke hulpen verzekerd?
Bij schade zijn de huishoudelijke hulpen via Helpling verzekerd. Tot 350 euro is dit voor eigen risico, boven dit bedrag tot een maximum van €5.000.000 is dit verzekerd door een externe verzekeraar. Als huishouden en dus opdrachtgever hoor je te zorgen voor een veilige werkomgeving, je bent niet automatisch verzekerd voor eventueel letsel. Hierover kun je meer informatie opvragen bij je eigen verzekeraar. Wil je meer informatie vanuit Helpling, neem dan contact op met de klantenservice.

Mijn hulp zegt af / is ziek, wat nu?
Het is belangrijk dat de afspraak in het systeem wordt geannuleerd, dit kun jij doen of de huishoudelijk hulp maar wij kunnen dit ook voor je doen. Neem contact op met de klantenservice om te vragen of zij op korte termijn vervaning kunnen regelen, hou er wel rekening mee dat dit niet altijd lukt voor dezelfde dag.

De hulp is niet op komen dagen, wat nu?
Het is jammer dat de huishoudelijke hulp niet is komen opdagen. Meld dit via de telefoon of per mail bij de klantenservice, zij nemen contact op met de hulp om te achterhalen wat de reden van niet komen opdagen is. De klantenservice zal dit terugkoppelen aan je, wil je graag een vervangende huishoudelijke hulp of geef je de hulp nog een kans dan regelt de klantenservice dit voor je.